en iyi logo tasarımları
Logo nedir? Söz anlamı olarak üs karşıtlığı dilimizde amblem olan, bir kârin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, anlamını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak kârletmenin veya organizasyonun direk olarak yaptığı kâri sembolize edebileceği gibi, markanın kendi anlamı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çkırmızıışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı içerik ve anlamlara iye olur.
Sorusu sorulduğunda lügat anlamının haricinde, birbir hayli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı meydana getirecek olan nüfus veya kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı enikonu önemlidir. özge taraftan logo tasar çizim çkırmızıışmasını meydana getirecek nüfus veya kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çkırmızıışmanızı kesinlikle değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkırmızıışma sizin, kârletmenizin ve bundan ahir çkırmızıışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çkırmızıışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değkârtirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka için yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkırmızıışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş yerı ile faaliyette mevcut şirketler için elan çok tercih edilebilir. Bir bir sektörde çalışkanlık gösteren kârletmelerin umumiyetle logoları kesimü simgeleme değer. Lakin yekten aşkın kesim ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda açıklamak imkansızdır.
Logo ne kâre yarar?
İşletmeler için logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası olmayan bir pres eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz saat aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yan yana gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, he aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Yıprak halini düşünmeye çkırmızıışın. Markaların logoları olmadan bihakkın marka olmaları üzere imkansızdır.
Bu sebeple kârletmenize kurumsal bir çekim hazırlayarak yolunuza oturaklı adımlarla devam edebilmek adına “logo tasar çizim” çkırmızıışması ile saksılayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) dışa vurum değer. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazen kişilerin bir çehrete tanınmasını sağlayıcı kâraretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Gösterişsiz, zahmetsiz anlaşılır, yazıırlanması zahmetsiz, olası olduğunca azca sayıda renkten oluşorospuıdır. Her çdenktaş baskı ve endam tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok ıvır zıvır ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok eke ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Değişik şirket evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa neden vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya eke ziyan verir.
Logo layihamcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili tesisun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin gönülğine yarar olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini kesinlikle tanımladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin taçıdüzen lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü saat dahi akılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da şirket için logo tasarlanacağı saat o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında selen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı saat simgenin taşıyacağı anlam bakımında bu selen çok önemlidir.